View Single Post
Folk bør ikke være stolte av det faktum at de er feite, jeg tror de fleste er enig om at det ikke er ideelt. Men man kan være stolt av seg selv og komfortabel med kroppen sin selv om man ikke er perfekt. Jeg tror det er det man prøver å få frem. Så hylles man fordi man våger å stå frem med sine svakheter, ikke fordi man er feit.

Det er intensjonen, og så bikker det over i å være så innmari selvfornøyd at man direkte eller indirekte kritiserer tynne folk for å være sykelige beinrangel og veltrente folk for å være kjipe personer som aldri skeier ut og nyter livet. Eller man havner på den ganske nedlatende galeien om at "alle er like pene". Det et jo ikke sant. Men man kan ha et fint liv og god selvtillit som mindre pen, og det finnes vel nok eksempler på pene, ulykkelige mennesker.

Jeg for min del er drittlei av kropper i media, enten det er photoshoppa modellkropper eller naturlige valkekropper. Fint for deg at du er fornøyd, men personlig driter jeg i hvordan magen din ser ut, og vil gjerne lese skikkelige nyheter.