View Single Post
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Du mener altså det bør være frihet til å kjøre i rusa tilstand? Uten videre utdypning av det du skriver så antar jeg at det er det du mener. Det sier nesten seg selv at en må komme med noe mer enn det du skriver.
Vis hele sitatet...
Jeg har delt mening om det første du sier, jeg sier ikke at jeg er for at noen skal kjøre maskiner av noe slag i ruset tilstand hvis det er fare for å skade andre, om man skader seg selv er for min del greit, vet staten sier man ikke har lov å ta sitt eget liv, men det mener jeg er helt feil..

Jeg tror også at de som vil kjøre i ruset tilstand vil komme til å gjøre det inntil de får en bedre selvinnsikt.

At det sier seg selv at jeg må utdype meg er jeg derimot totalt uenig i, jeg VET noen der ute vet akkurat hva jeg snakker om, selv med den korte uttalelsen.. Frihet er det eneste "systemet" som er rettferdig. Desverre er menneskeheten enda for underutviklet til at det ville funket i dag, men jeg personlig har ingen problem med å ikke skade et annet levende vesen eller ikke kjøre i ruset tilstand.

Til slutt syns jeg ikke jeg skal straffes med å miste lappen om jeg røyker Onsdags kveld og kjører Torsdags morgen..

Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Flesteparten ser ut til å glemme at dette er ulovlig, uansett om du kjører bil eller sitter hjemme.

Kanskje det ikke burde vært ulovlig, men det er strengt tatt en annen diskusjon.
Vis hele sitatet...
Du har selvfølgelig rett, men hvorfor skal du straffes med å miste lappen når du røyker cannabis uten å kjøre i ruset tilstand? Skremselspropoganda til folket... Men jaja de må jo bare holde på...Jeg vet hvordan en bikkje som blir skremt for lenge reagerer...