View Single Post
Sitat av christotod Vis innlegg
Den verste anmelderen verden har sett anmelder desverre filmer for VG og heter Jon Selås, den ikke-tenkende mannen med absolutt 0 forståelse for filmer har gitt ''Det rengner kjøttboller'' som i utgangspunktet er det verste navnet på en film noen gang terningkast: 6, bare på grunn av 3D-effekter som er like dårlig som navnet.

Men den geniale filmen ''Operasjon Barnevakt'' som er en hysterisk morsomm komedie med Vin Diesel i hovedrollen holder bare til terningkast: 1, og skriver ting som '' Vin Diesel er langt fra den første actionskuespiller som - bare for moro skyld - skal spille «barnevakt». Tanken på at normalt killer-potente muskelmenn plutselig får drittbleier som fremste utfordring, synes uhorvelig morsom. Vel, her går det helt galt. Historien er for naiv, selv for smårollinger. Actionen er for alvorlig, selv for 11-åringer. ''.

Og det er da jeg tenker; hvor mye crack har den mannen klart å stappe oppe i rassen.
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg sett noen av de filmene, men jeg må si jeg synes det regner kjøttboller er en mye mer fengende tittel enn operasjon barnevakt.