View Single Post
Sitat av ztaale
Hvem faen er du til å komme med søppel til en mann som gir deg konstruktiv kritikk?

Du er tydligvis en stor Jack Black fan, men seriøst, Nacho libre? nei den var faen ikke verdt mere enn en 2-er uansett hvordan du vrir på det, ja okei pick of destiny var ikke så værst, en grei 3-er muligens, men ingen av de to er store filmverk..

Fear and loathing derimot er elegant en 5-er på min liste men den krever som du selv påpeker litt insikt i temaet og man må liksom "fatte" konseptet, noe Jon tydligvis ikke gjør, da er det vanskelig å gi en film den karakteren den fortjener..



Kan du jekke ned arrogantheten din 2 hakk?



Jeg tror faktisk jeg er ganske enig med deg..



Om du seriøst ikke fatter hva egulf skriver er det kanskje på tide å tilbringe noen ekstra timer i uken på ett bibliotek og forske litt på det norske språk, for det han skriver er høyst lettfattelig..

Den siste setningen din beviser vel egentlig hvilken type du er uten at jeg gidder å utdype det.
Vis hele sitatet...

beit i det sure eplet på siste post på side 1

men personlig syns jeg jack black skal få mer kred for arbeidet hans. han er egentlig en scenekunstner men han er veldig flink med film i motsetning til andre som har gått samme vei som han.

minner også om at nacho libre er en barnefilm og ikke skal være så veldig bra for eldre.