View Single Post
Rinkebysvorska‘n
398
Har du gode nok kontakter så trenger du ikke (mye) cash for å hente noen kilo sørover i Europa.

Som sagt, jeg har aldri gjort noe av det her og har ikke planer om å gjøre det. Jeg vil bli krimforfatter så bruker bare freak til å lufte ideer

#6 Diverse narkosmugling:

a) flytt til utlandet og få en eller annen stakkars turist som er der på overstay til å frakte greier hjemover; finn en som er desperat og ikke har penger. I mange av de landene jeg ramser opp så kan du smøre både politi og tollere - dersom du har kontakter. Riktignok så bør du være på et høyere nivå enn "par kilo" hvis du vil få det til. Eventuelt kan du sjekke muligheter for å sende i post men har veldig dårlig følelse på akkurat det.

b) Skipstrafikk er glimrende for store mengder (>100 kilo coke/H Tenk Rotterdam/Hamburg/Antwerpen. Du er avhengig av kapital på dette nivået).

C) Sålenge du holder deg innenfor Europa så er det nok best å kjøre bil: f.eks bruk en "ung pen dame" eller en "søt, snill bestemor" til å kjøre. Hvis det er kartellene som har pakka det på en proff måte og stæsja i bensintanken så er det ikke uoverkommelig å hente fra Nederland/Belgia/Tyskland/Spania/Portugal/Balkan/Baltikum-Øst-Europa

Sørg for at du har nok info om de du utnytter, letteste er å true familiemedlemmer. Aldri ta med deg noe på fly, det er ikke 70-tallet lenger!

Eksempler på land, hvis du vil sende i post - eller sende noen på flyet (dårlig idè):

-Sør-Amerika (Alle land bortsett fra Chile & Venezuela),

Asia: Kambodsja, Laos, Vietnam, Myanmar, India, Pakistan

Afrika: Marokko, Nigeria, Kapp Verde, Guinea Bissau,

#7 Rane dealere, spesielt smågutta (<hektoer med MDMA, Coke, H/ <1 kilo cannabis)

Gå etter de unge som er nye i gamet. Du trenger folk i ryggen og tilgang på våpen i tilfelle du raner noen som viser seg å ha kapasitet til å gjøre livet ditt surt. Nettverk i forskjellige byer og i forskjellige land er gull i denne sammenhengen.

#8 Smugle våpen fra Sverige. Hvis du først skal hente noe der som gir bra avkastning så henter du håndgranater og Kalashnikovs. Du får solgt de for mellom 3-5x av det du betaler i Sverige.
Sist endret av WouwseP; 1. september 2022 kl. 23:00.