View Single Post
Jeg prøvde 3 piller av 'speedball' igår, som inneholder: kratom extract, blackpepper extract, piperzine hydrochloride, piperazine blend.
Etter min og en del andres mening så funker det fint...

Blir som oftest ikke like sterkt som de ulovlige stoffene hvis effekter blir forsøkt replikert, men jeg var ganske 'trippy' i godt 9 timer.
Har lest at effekten kanskje er en 1/10 av 'the real thing', og personlig så syntes jeg det psykisk var litt som en hasj rus bare uten å bli sløv og munchies.
Effektene av legal highs virker spesiellt utsatt for subjektive erfaringer så det behøver ikke funke for deg, men jeg er ganske sikker på at det ikke var placebo i mitt tilfelle.
En viktig downside å merke seg er at mange av disse involverer at du holder deg unna mat og/eller alkohol for at du ikke skal bli dårlig (smerter, diare, etc)

Til informasjon så er så godt som ingen av de legal-high preparatene som selges andre steder i europa lovlige i norge, men de passerere tollen som oftest.
Var forresten en venn av meg som ble tatt i å kjøpe calea, kratom og blue lotus.
Han fikk først beskjed av tollen at han måtte skaffe resept, så ringte han statens legemiddelverk og de sa at alt som ikke står på legemiddel listen er ikke testet i norge og dermed ulovlig.
Han fikk selvfølgelig også en liten preken om hvordan han skal leve livet sitt av damen hos tollvesenet...

Vil tilslutt anbefale PEP pills eller da speedball, hvor speedball antageligvis har mest sansynelighet for negative effekter, fikk selv en veldig svak hodepine som varte fra jeg la meg til begynnelsen på eksamen idag og det er ikke veldig heldig

Disclaimer: beklager at det ble veldig rotete det her, og "correct me if im wrong" etc
Sist endret av loopback; 13. januar 2006 kl. 20:43.