View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Å kjede seg er en egenskap vi mennesker har som har fått oss til å utforske verden rundt oss, å kjede seg er tid man burde bruke på å lære seg noe. Det trenger ikke å være "arbeid" heller, noe koselig som å lære å spille gitar, male, skrive eller ta en wikipediamaraton.

Hvorfor skriver jeg dette i stedet for å gi deg det svaret du vil ja?
For jeg er bekymret for deg Muradi, jeg har som langtidsbruker her på freak fulgt med på postene dine, og trodde kanskje at etter nyresvikten din at du ville få en liten oppvåkning som kunne få deg på bedre veier.

Jeg kjenner ikke deg annet enn fra bildet jeg har skapt meg fra postene dine, og vet ikke hva slags vennekrets du har, og hvor vanskelig det ville vært å holde seg unna de av de som driver med rus hele tiden. Men jeg vil be deg prøve i det minste: gå noen uker uten å ruse deg, prøv å ta opp andre aktiviteter, noe så banalt som joggeturer når du kjenner suget kan hjelpe utrolig mye (endorfiner slippes, du får noe adrenalin).

Hilsen en bekymret freak.
Vis hele sitatet...

Takker for svar og setter pris på bekymringen.

Jeg har så si vært rusfri siden nyresvikten (bortsett fra tjall og engangs tilfelle med litt pepper). Jeg har fint lite å ta meg til. Jeg bruker mye av tiden inne på, som f.eks det du nevnte, wikipediamaraton.

Jeg har under en uke igjen før jeg blir lagt inn på en langtidspost for både psykiatri og rus. Jeg har kuttet ut store deler av de jeg hadde mest kontakt med i rusmiljøet, og sagt hva jeg synes og dem og hvor de burde reise hen.

Men nå har legen sagt at han skal oppjustere medisinen min de siste dagene før innleggelse, så kanskje jeg ikke trenger noe annet.
Sist endret av Mexxy; 23. mars 2014 kl. 08:42.