View Single Post
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av KingPin Vis innlegg
Godt forslag og takk for det! dette kan i det minste testes ut å se om man får noe (positiv helst) respons har du en side å anbefale hvor det (kan være) best så send meg gjerne link googlet "wow podcast" nettopp og seff kom det flere linker/sider..
Vis hele sitatet...
Når det kommer til å finne podcasts å høre på, så bruker jeg Acast svært mye. De har en del podcasts som dekker et bredt spekter av kategorier, fra komedie-casts til spill og hobby, business, musikk, vitenskap og lignende. Scroll litt nedover på Discover-siden deres og se selv hvilke sjangre de har. Jeg synes grensesnittet deres er bra, og hvis du skal ta med deg casten på farten, så tar de ikke mye plass i appen deres på smarttelefoner.

Når det kommer til kommunikasjon med medspillere, så er Discord den mest populære plattformen så vidt jeg vet. Jeg bruker Discord svært mye til å spille med kompisgjengen, og vi har dedikerte rom i kanalene våre basert på spill. Ergo har vi f.eks en "koseprat"-channel, en WoW-channel, Overwatch, DOTA osv., slik at en kan "velge" hvem du skal snakke med basert på spillet du spiller osv.