View Single Post
Trådstarter
77
Sitat av fjellape Vis innlegg
Interresang lesing Aya123. Høres ut som dette var noe for deg, selvom det kanskje hørtes litt "vagt" ut i opplevelsen, iforhold til mange andre? Det at selve brygget smakte dårlig tror jeg er kjennetgn på skikkelig ayahuasca.
Jeg har ikke noe erfaring med ayahusca selv, kun røyking av DMT og ut av mine få opplevelser så har det baserert seg en del på hva man forventer å få ut av det.
Jeg vet ikke om det blir noe enklere å beskrive selve opplevelsen om røyking av DMT kontra ayahuasca, det er jo vanskelig nok å beskrive uansett. Det man få ut av det tror jeg kommer av reflektering over lengre tid.
Det du sier om at du har skiftet kosthold, begynt å meditere ol. høres jo ut som det har gitt deg den effekten det burde.
Så tenker jeg det var noe billigere enn å reise til peru. Jeg fikk mer lyst å prøve det nå, har på en måte stoppet, siden jeg har tenkt man må helt til Peru for å få noe skikkelig ut av det.
Bare noen spørsmål:
Har du brukt å meditert noe tidligere?
Var de varme alternative menneskene fra en klinikk?
Var det dyrt?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk motivasjon til å forandre på en del. Jeg fikk "fortalt" hva jeg måtte forandre, og begynne og behandle meg selv bedre på mange måter.
Jeg har ikke brukt og meditert tidligere, målet er og gjøre det vær dag men er ikke helt der enda. Men nesten.
Det var noen som har startet en ayahuasca retreat. Et par. De var såklart alternativ når de driver med noe slik. Men for meg virket de helt vanling hvis du skjønner. Bare at de hadde forstått og hadde mere kunnskap en folk flest. Med et brennende ønske om og hjelpe folk.
En lang helg med 2 sermonier kostet 500 euro med kost og losji.
Flybiletter kommer på ca 3-4000 tur retur.
Send gjerne pm hvis du ønsker mer info om plassen.
Jeg hadde også tenkt at jeg måtte til peru, og ser ikke bort fra at jeg en gang blir å dra ditt. På grunn av at de har litt lengre retreater med flere sermonier. Men det kommer litt an på hvordan det går på neste retreat tenker jeg.
Plassen i portugal kunne ikke føltes mer riktig, så den anbefaler jeg virkelig.