View Single Post
Sitat av 420master Vis innlegg
Her vil jeg gjerne legge til; jeg har opplevd knivsjekk på byen. Fikk da beskjed om at det var KUN kniv de skulle sjekke. Litt tvilende stilte jeg kroppen til dispensasjon. Hadde en klump i lomma og den fikk jeg tilbake! Skrev aldri noe, kanskje de noterte et sted. Men det er litt over 2 år siden og har aldri fått de hjem eller blitt stoppa etter det heller. Og er dømt for nark to ganger pluss mye smått. (Forelegg)

De kan jo være fitter men aldri opplevd noe etter det
Vis hele sitatet...
Det er jo hyggelig å høre, men mitt inntrykk er at du heller er unntaket enn regelen i så måte. Dette er den ferskeste avisartikkelen jeg fant om emnet.
Den gangen ble cirka 60 personer kontrollert. Ingen kniver eller ulovlige gjenstander ble funnet, men sju personer ble bortvist fra stedet etter ufin oppførsel. To personer ble anmeldt for besittelse av narkotika.
Vis hele sitatet...
Og fra 2012:
Tatt med hasj
Men det er ikke bare kniver politiet er ute etter. For plutselig forsvinner en sivikledd politimann inn i en butikk. Han har observert noe.

Førstebetjent Stein Hagen kommer raskt etter. Han visiterer mannen grundig. Det viser seg at han ikke har kniv. Men han har noen gram med hasj, og dessuten ingen ID-papirer. Mannen får påsatt håndjern, og blir tatt med i en bil.
Vis hele sitatet...