Tråd: Pi krypto
View Single Post
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Har nå minet 345 pi’s. Tror dere pi kommer til å være verdt stort om ish 5 år?

Mener å ha lest at en pi kan bli verdt opptil 200 dollar.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest gjennom svarene under og kan ikke si noen av de svarer riktig. Ingen kan si verdien på PI i fremtiden, men om teorien de presenterer er riktig så vil det være mest opp til brukerne/pionerene hva verdien blir. Hvilket også er det som jeg finner mest interessant og samtidig bygger mest opp under min tro på at dette er seriøst. Som pioner blir man invitert til å brainstorme konsepter for å lansere PI som betalingsmiddel også utvikles ideene videre. F eks kan man etablere en tjeneste online som tar betalt med PI. Og dette skiller PI fra alle andre kryptovalutaer, da den lages for "daglig dags handel" og ikke for de store spekulantene. Det er heller ikke riktig at den ikke mines på ordentlig. PI bruker en helt annen algoritme som er mye mer miljøvennlig. I stedet for en lang lang LANG kode så vil dine med-minere være med på å sikre at dine pi er legitime. Du må altså ha et "sikkerhets-team" som verifiserer legitimiteten til deg og dine PI for å kunne handle med PI. Så kan ikke jeg annet enn si jeg selv tror på konseptet. Det er ingen garanti for at skaperne av PI er ærlige. Men de har en utrolig godt begrunnet og ned til minste detalj redegjørelse for konseptet for de som gidder lese. For det er mye. De går også ut med egen identitet og utvilsomt har de bygget disse plattformene for å bygge handelsplattformer, så jeg ser liksom ikke at selv om de tjener på reklame nå, så er det småpenger mot hva de kan få ut av å få dette til. Og det koster da ingenting å mine foreløpig. At konseptet er annerledes og mer basic ift vanlig handel, samt at de bruker en utrolig miljøvennlig mining algoritme, er selve grunnen til at jeg velger å tro på dette. Det er jo dette kryptoens fremtid er ment å handle om. Jeg har minet ca 2 år og oppfølgingen fra pi-teamet synes jeg har vært utrolig bra med oppdateringer om fremdrift og mining-tempo etc etc. Men igjen. Noe garanti kan jeg ikke gi deg.