View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Takk Trening er definitivt på lista der framme en gang. I tillegg til dette med fokuset, så er jeg etterhvert forstått at en del av dette problemet faktisk er fysiologisk. Trener du fortsatt like mye, eller var det mer en overgangsfase? Er du tilbake i jobb noe?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke riktig hva som skjer. Jeg opplevde at kroppen streika på flere måter enn psykisk. Mye betennelser og hyppige forkjølelser. Men det er jo ikke rart når kroppen slites på å være en skvetten, sint og paranoid alien som ikke spiser.

Jeg trener ikke like hardt og mye som da nei, for da var det litt tvangspreget eller hva jeg skal kalle det. Jeg trente hardt i ett år, tror jeg. Men jeg trener daglig enda, da jeg oppdaget at det holder meg stabil psykisk. Det holder uroen jeg kjente på 90% borte.

Nei, dessverre. Min behandler ber meg ta det opp til vurdering til våren, og jeg er enig.

Men nå vil jeg ikke si mer om dette, for jeg kjenner det er usunt for meg å tenke på det. All verdens lykke til, det blir bedre, men det kan kanskje ta tid. Kanskje.
Sist endret av Amflora; 16. november 2019 kl. 02:34.