View Single Post
Sitat av Gymshark200 Vis innlegg
Ja, vet estervekt er relevant. Vurderte Test Prop pga dette. Men kom frem til at i starten når jeg skal bli vandt til å sette test var det bedre å kunne gjøre det med flere dagers mellomrom.

Tenker jeg går for prop neste kur, eller å frontloade med det hvertfall!



Kommer til å frontloade neste gang! Vurderte det på denne kuren også, men ja...


Har du noe erfaring med Tren? Vet dette anbefales å ta med mer erfaring, men vil gjerne høre din eller andre sin erfaring med det! Hvordan det påvirke psyken din, en bra stack med dosering osv osv. Vet man bør være rolig på doseringen med tren, og at litt går lang vei
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har brukt tren i kur 3 ganger. Det er - som du sikkert vet, ett ekstremt kraftig steroid, og MÅ behandles deretter. Du utsetter både kropp og psyken for potensielt sterke bivirkninger. Jeg kjenner folk som omtremt har endret personlighet etter «for» mange kurer med tren. Jeg mener at man kan få såpass stort utbytte av andre steroider, at jeg ser ikke poenget med å ta tren, når du tar resultat og bivirkninger i betraktning. Hvertfall om man er hobby/amatør bygger. Men du kan bruke det både til bulk og cut, skal du kjøre så vil jeg anbefale starte lavt, prøv 50-100 mg eod, å se hvordan kroppen/huet responderer. Alle er jo forskjellig, men personlig ble jeg så agressiv at det fikk så alvorlige konsekvenser at jeg skjønte at tren ikke var noe for meg hvertfall.