View Single Post
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
De fleste trenger ikke en AI - Aromatase Inhibitor (som feks arimidex) på 500 mg test ew, da det er en lav/moderat dose, men det er ikke noe i veien for å kjøre det, vil da anbefale fra uke 6-7 og utover til du er ferdig med testoen. Men Har du merket noen østrogen sides? Vil anbefale Nolvadex som pct, da starter du med nolva 14 dager etter siste stikk med testo, evt clomid om du ikke får tak i nolva. Jeg ville heller kjørt dbolen som kickstart neste gang du skal kjøre enanthate, det er veldig uvanlig å starte med dbol midt i en test e kur. Ja hcg er også veldig lurt å kjøre på pct, bra du tar pct seriøst! For det er viktig!
Vis hele sitatet...
Har ikke noe tegn på østrogen nå, men har det bare i tilfelle. Visst jeg begynner med f.eks 20mg dbol vil vel det være nok til at jeg vil begynne å føle og se virkningen av høyt østrogen. Vet at alle er forskjellig og man må
Prøve seg litt frem!

Har dog ikke fått sånn kolossalt kick som mange beskriver på Test. Føler meg ikke som «kongen på haugen» for å si det sånn. Merker jeg har litt mer svingninger i humøret, går fra høyt til lavt og omvendt veldig lett. Men kjenner ikke noe til å ha mye energi osv, som noen sier de får på anabole steroider. Men det har vel ogås kanskje noe å gjøre med at jeg ligger på ganske lav/moderat dose som du sier?
Sist endret av Gymshark200; 4. september 2019 kl. 21:08.