View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skjønner hva du mener men poenget mitt er at det er lite sannsynlig at de har fått lov til, eller i det hele tatt vært interessert i å bruke millioner av kroner på full overvåkning, spaning og kameraovervåkning av deg om de ikke har hatt beviser nok til at dette skulle være hensiktsmessig. Kan hende jeg tar feil men sånn jeg kjenner systemet er det veldig høy terskel for å sette igang noe sånt med mindre de hadde nok beviser på deg (til større domfellelse org krim) og var ute etter å overvåke resten av nettverket for å identifisere andre innblandede eller konkrete overleveringer de "visste" om, for å ha det dokumentert i en rettsak for enda høyere straff.

Man innbiller seg oftere at man er under spaning enn at man virkelig er det hehe men det er aldri dumt å ligge to hoder foran uansett for sikkerhets skyld 😉
Vis hele sitatet...
Det er sant. Hører med jobben å være litt paranoid, hehe. Handlingene mine har vært av en slik karakter at dersom de ville avlyttet meg, hadde de hatt lov til det. Dersom jeg hadde vært politi hadde jeg garantert gjort det. Men så kommer jo spørsmålet, hvor mye vet de egentlig? Derfor blir det vanskelig å si, men har hørt om folk som har vært under kommunikasjonskontroll for mindre. Blir spennende å se hva utvalget sier!