View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om dette er en måte de jobber på: Var under skjult ettforskning i stor sak og på besøk i fengsel hos en annen innsatt. Måtte besøke gjennom glassvegg for å ikke levere lapper til hverandre og antar besøksrommet var avlyttet. Jeg måtte legge alle eiendeler i et skap som jeg låste og jeg hadde nøkkelen til, men jeg oppdaget da jeg kom ut fra fengselet og besøket at beskyttelsesdekselet på telefonen min var dratt av i det hjørnet hvor simkort og minnekort er så det virket som noen hadde tatt det av for å få tilgang til simkort eller minnekort og ikke fått klemt dekselet helt på igjen. Dette beskyttelsesdekselet har aldri løsnet av seg selv noen gang hverken før eller etter. Er det en av politiets arbeidsmetoder å gjøre dette? I og med at det var et bestilt fengselsbesøk og fengselet visste at jeg var under etterforskning og måtte høre med politiet før jeg fikk innvilget besøk om jeg kunne få innvilget besøk var det jo lett for politiet å vite dato og tid for besøket og eventuelt bruke en ekstranøkkel til skapet jeg måtte legge eiendelene mine i? Hvis det er sånn de jobber hva er det sannsynlig at de gjorde? Bare sjekket minnekort og simkort eller installert noe chip eller programvare i telefonen, med evn hvilken funksjon?