View Single Post
Sitat av GodBlanding Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor det må være "alt eller ingenting" med deg Tom! Jeg har røyka dop mye kortere tid enn deg, og tydeligvis i kortere intervaller, men jeg bet i det sure eplet og la meg inn på avrusing rimelig kjapt etter jeg ble dønn hekta.. Jeg kan ikke begripe at det finnes et menneske i verden som kan røyke daglig heroin i 3-4 år oppå masse sentralstimulerende og god knows what og så skal gå av helt på egenhånd uten noen form for backup?

Gå til legen, avslør problemet, dra på avrusing og etterbehandling. Bruk 6 måneder av livet til å få det bedre i de siste 30 åra. Ikke utsett pininga mer.

Du har hatt 30 dager av heroinet på 1200 (ish) dager, som du sier. Da har du null sjangs til å fikse dette på mandag alene kompis. Ingen ville klart det. jeg håper du kommer deg av faenskapet så fort som mulig, og jeg håper du ikke tar dette som kritikk. Det er bare det at skriften er på veggen.
Vis hele sitatet...
Dette er ikke kritikk. Dette er støtte og motivasjon. Tusen takk!

Resonnementet ditt holder definitivt vann. Men du nekter enda å godta at situasjonen min for øyeblikket er av en enestående art som er mye viktigere for meg både på personlig og praktisk plan.

Det du også nekter å anerkjenne er at jeg er unntaket fra reglene, noe jeg forstår fult ut. Enhver person som objektivt vurderer min selvinnsikt mtp evne til å slutte som tilstedeværende, ut ifra freak alene, har sannsynligvis kromosomfeil.

Samtidig så strekker jeg meg til historiske lengder - ved å anerkjenne at dersom jeg ikke klarer det nå - da klarer jeg det ikke alene. Jeg må dog sette opp en liste over alle mulige ekstraordinære omstendigheter, samt tiltak som må iverksettes gitt at en av dem inntreffer.

Hvis ikke vil jeg bare annulere forsøket på bakgrunn av nevnte omstendighet. Slik jeg alltid har gjort.