View Single Post
Sitat av GodBlanding Vis innlegg
Jeg hadde en sprekk på mandag, dag 5 som satt langt inne å dele her. 1,2 g heroin. Sov vel 14-15 timer natt til i går med påfølgende null mulighet til å sove i natt. Tross 0,5 MG xanax. Magen er endel bedre og alkohol er ute av bildet. Opprettholder " hvit måned"
Vis hele sitatet...
Du er jævlig flink

Sitat av GodBlanding Vis innlegg
er på 3. Året hvor flere av dagene i året er gått til å røyke heroin enn ikke.Har kunnet tyne meg en uke eller to uten før jeg sprekker og går på en minst like lang runde på. Prøvde første gang for 8 år siden og innbilte meg lenge at jeg var blant de etterhvert berømte 2% som kan holde det sammen med å bruke heroin iblant. Denne gangen er jeg ikke dødsdårlig, men likevel forjævlig form pga. Søvnmangel etc.
Vis hele sitatet...
Hehe, så likt så likt.. Dog du er, og har vært, endel flinkere enn meg... Her er det 1232 dager siden jeg ble avhengig, oppunder 1200 av dem med heroin-inntak...

Shit. Det hørtes forferdelig mye mer ut enn "litt mer enn 3 år"..

Sitat av Loopwhole Vis innlegg
Du var jo så fast bestemt på å kutte dopen Tommen, skjeddE da??
Vis hele sitatet...
Jeg fant meg selv.

Nå er jeg i et løp der det rett og slett er umulig å slutte. Det finnes ikke tid til det. Har ikke hatt en fridag på halvannen måned.

Det kommer et pusterom veldig snart. Da vil jeg prøve, men jeg er redd det er for kort..

Hadde jeg tatt meg en måned nå, satt alt på vent og blitt helt clean.....

....Jeg hadde ALDRI tilgitt meg selv. Utenom de siste månedene så skulle jeg ønske jeg hadde gjort nettopp det; særlig for et år siden, da jeg faktisk ikke gjorde en jævla dritt, skulle jeg tatt meg selv i nakken.

Men nå må jeg bare vente på muligheten til det.

Dog jeg har jævlig lyst. Jeg har hatt noen dager der jeg kommer helt av heroinen og ikke blir særlig dårlig*, men bare overveldes av lykke. Det er så jævlig fantastisk å føle ekte følelser.

Min plan har alltid vært å gjøre meg selv sterk nok til å fikse dette uten noen som hjelper meg, uten noe opplegg, uten noe sykemelding og uten noe sympati. Enda jeg ikke gjør noe direkte forsøk på å slutte nå så tror jeg at jeg nærmer meg målet om å bli clean med høyere hastighet enn noengang før.

Vet hvor dumt det høres ut det jeg skriver. Vet det er umulig å ta det som noe annet enn helt substansløst "pjatt", som sorrY så fint sa det.

Men jeg vet også at en dag, om ikke så altfor lenge, så skal jeg kunne skrive en liten novelle om tøffingen som hadde rett.

*At jeg ikke "Blir dårlig" er bare en kort fase der jeg gjerne er energisk, stimulert, bedøvet av noe annet og har det bra et par timer før den helbetes utmattelsen, vrengte magen,osv kommer. Jeg er ikke sånn superavhengig nå som sagt, eller, jeg var ihvertfall ikke det. Har hatt et par litt uaktsomme dager den siste uken, og heroinen er ikke balle dårlig nå. Må passe meg.
Sist endret av Tøffetom; 10. juni 2016 kl. 05:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.