View Single Post
Hei sorrY, hyggelig å høre. Siden du vil høre, kan jeg gi en liten oppdatering.

Jeg befinner meg i en konstant kamp mot å være heroinavhengig. Dette er kamp som pågår daglig, og det varierer fra uke til uke om jeg har flest dager på eller av heroin. Jeg har lagt meg til et mønster der jeg oftest bruker heroin før jeg drar på jobb, og det blir stadig vanskeligere å utholde en dag på jobb uten heroin. I dag har jeg vært ekstra utpå, og røyka 0,6 g heroin før jeg dro på jobb, og har røyka den samme mengden nå etter jobb.

Jeg eier leilighet i Oslo og har nykter samboer. Hun blir like skuffet som meg hver gang jeg taper den daglige kampen, men hun er villig til å kjempe sammen med meg, noe jeg er utrolig glad for,(jeg hadde sannsynligvis mistet alt for lengst uten henne) samtidig som jeg er ekstremt ydmyk overfor offeret hun gjør for å være sammen med meg. Jeg har søkt via fastlegen om opphold på avrusing, og trenger sannsynligvis et lengre opphold ved en institusjon for å kunne kvitte meg med russuget til et akseptabelt nivå. det vil uansett være en evig kamp.

De dagene jeg er merkbart sliten setter jeg en sprøyte med amfetamin for å holde ut dagen. Det hender jeg bruker 1-2-3 Sobril 25 MG for å få sove om nettene.

Oppe i alt dette trener jeg squash eller vekter på treningsstudio 3-4 ganger i uka, men så ofte blir det kun når jeg holder rusbruken nede på et minimalt nivå, i mitt tilfelle vil det si at jeg kun røyker heroin 0,5 g om dagen 3-4 ganger i uken.

Nå skal jeg ha en hvit måned og ikke bruke noen rusmidler i hele juni ( inkludert alkohol). Jeg og samboeren har avtalt dette, men jeg gikk jo på en dobbel sprekk første dagen som var i dag. Så vi får starte 2. Juni isteden. Høres nok naivt ut, men jeg stålsetter meg fra og med NÅ! Ønsk meg lykke til :-)