View Single Post
Jeg kan vel nesten garantere deg Tom, at det er heroinen som gjør deg søvnløs.Om en heroinavhengighet kun besto av de 5 fysisk utmattende dagene du beskriver i starten av tråden, ville man nok hatt vesentlig flere suksesshistorier om heroinister som vinner den store kampen. Det er insomnia som har sendt meg tilbake til Brugata hver gang jeg har slutta, ikke de fysiske abstinensene. Hvorenn lite heroin du bruker , hvor små abstinensene dine er, insomnia i større eller mindre grad vil du ha lenge etter heroinslutt uansett.

Om du ikke er særlig avhengig akkurat nå, vil jeg anslå at det tar alt fra 3 uker til 60 dager å sove normalt uten heroin. Du vil kunne sove normalt en dag f.eks. Etter ei uke, og så gå 4 dager i insomnia-tåka. Du får en-to-tre timer søvn her og der, men å sove normalt? Det kommer til å ta tid.

Har siste 18 mnd. Ikke hatt noe benzoavhengighet. Har tidligere hatt kraftige AT på Xanor , Rivotril og også på Sobril, selv om Sobrilen havner i en mindre alvorlig kategori (Alvorlig nok for de som har det). Så ja, jeg er rimelig sikker på at det er heroinen som er årsaken til søvnproblemene siste 18 mnd, men jeg prøver jo å ikke være helt bombastisk.
Sist endret av GodBlanding; 19. mai 2016 kl. 17:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.