View Single Post
Sitat av jacksonv Vis innlegg
Var ikke meningen å være stygg eller usympatisk Tom. Jeg bare sier det som jeg ser det og syns avhengighet er for viktig til å ikke være ærlig om. Men hva vet nå jeg. Skal ta bussen til rehab selv om en time. Det skal bli gøy.
Vis hele sitatet...
Lykke til mann!! Hold oss oppdatert

Og ingen her må tenke at de er "stygg eller usympatisk" mot meg. Det siste jeg vil ha er hensyn.

Sitat av GodBlanding Vis innlegg
2.3 og 4. Våkedøgn er jævlig, da sitter angsten utapå huden. Tok en 25 MG sobril for å sove i sted, men det har feila, våkna nå i en dam av svette etter hva jeg vil anslå som 10 minutters søvn. Basert på forrige heroin avrusing hvor jeg klarte å holde meg unna i 120 dager tar det en liten evighet før søvnen normaliserer seg skikkelig, jeg vil anslå 45-60 dager før det er helt normalt. (Varierer sikkert for alle) Jeg hadde 84 dagers åpen soning for div. Hasj, kokain amf + som jeg presterte å bli tatt med, oppå en lite planlagt fyllekjøring i sentrum av en østlandsby. Prata meg i Borgarting ned fra 9 mnd. Ubetinget til 4 ubetinget 5 betinget. De siste 20 dagene i fengsel var vel de beste dagene mine siden ungdomstida. 100 % nykter, 2 treninger om dagen, poker med gutta.. Så bar det rett utpå når jeg slapp ut, og det har vært sånn siden. Kjøpte i heroin- og pillefylla leilighet i Oslo sentrum Som i hindsight var jævlig dårlig planlagt ettersom heroinen siden har vært 2 trikkestopp unna. Tar nøyaktig et kvarter fra innskytelsen blir materialisert i hjernen til jeg står hjemme foran kjøkkenvifta med sølvfolien i hånd. Noen ganger i tillegg en peppersmell i armen avhengig av arbeidsmengde jeg skal gjennom. Er i dialog med legen og Lovisenberg om å få et lengre opphold på et eller annet behandlingssenter, noe jeg VET vil funke, ettersom åpen soning i seg selv funka. Noe jeg også vil anbefale deg, TøffeTom. Fra en narkis til en annen.

Jeg hører hva du sier, jeg har også forhold (jobb, nykter samboer) som gjør at jeg ikke "har tid" til en avrusing. Men jeg har hatt så mange runddanser nå, at jeg innser at dette handler om å leve eller dø,( og da snakker vi om en jævla stygg, sakte og pinlig måte å dø på.) Den eneste som vet om rekkevidden av mitt problem er min nyktre samboer. Som forøvrig har fått nok, forståelig nok, og er en av pådriverne for nevnte opphold i behandling. Øvrige familie og venner ser på meg som en suksesshistorie. ( skinnet kan bedra eller hva? Tror et opphold i behandling er en god løsning for oss begge TøffeTom, men godt mulig vi skal lenger ned i søla før det skjer. Igjen, lykke til.
Vis hele sitatet...
Hehe, vet hvordan det er. Før i tiden hadde jeg ordning så jeg fikk levert det utenfor jobben, eller nedi gaten. Blir vel litt samme terskelen for "sprekk" (I den grad man kan kalle daglig sprekk for sprekk, hehe).

Tror det er bra for deg ja, og jeg skjønner hva du sier. Det hadde sikkert vært lurt av meg når jeg gikk ledig i fjord vår. Men det virker ikke helt som om du tar til deg hva jeg sier. Og det forstår jeg jo, etter å ha lest hele denne tråden så må en vel nesten være litt tjukk i huet for å ta meg seriøst når jeg forteller om hva som er "annerledes denne gangen"

Men, det er annerledes denne gang

Men spørsmål; når du sier 45-60 dager, hvor omfattende var avhengigheten i forkant? Prøvde du sovemedisin? Har heldigvis vært totalt imot all form for søvnhjelp helt til siste mnd ca; nå når jeg virkelig trenger det som mest har det vært helt magisk. Men ja; jeg spør fordi jeg ikke er "særlig avhengig" - fysisk sett. Har vært mye av og på, og heroin er et veldig tilgivende stoff sånn sett. Er vel et år nå siden sist jeg ble spysyk av heroin; så om ikke annet har jeg faktisk holdt meg i skinnet. Tilstanden jeg beskrev som originalpost er noe jeg aldri vil oppleve igjen. Fy faen det er så ubeskrivelig jævlig, og en fortrenger hvor jævlig det er fra gang til gang. Aldri mer der, ihvertfall.
Sist endret av Tøffetom; 19. mai 2016 kl. 14:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.