View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Enda fagfolk skriker etter legalisering er det alltid en treghet i samfunnet. At legaliseringen kommer er like sikkert som at feminismen kom til å komme for 100 år siden, men som vanlig er det konservative krefter som gjør sitt for å motarbeide fremskritt.
Vis hele sitatet...
200år siden En av "the founding fathers" fra Amerika ble spurt av kona si om han ikke kunne hjelpe kvinner å få stemmerett.. til det så svarte han ganske frekt(imho) at "det er jo bare utvendig menn styrer, dere har makt dere også"(parafrasert)
Men til en av kameratene sine fortalte han sannheten..Brevene+tyding

Sitat av http://womanchester.files.wordpress.com/2010/05/womanchester_pbooklet.pdf
In short, as John Adams well understood, but failed to discuss with
his wife, the oppression of women was rooted in economic conditions
Vis hele sitatet...
Så jeg regner med alle våre kyniske politikere vet at narkotika forbudet er idioti, det er bare noen som tjener altfor godt på det... på samme måte som feminismen i gamle dager..

så jeg gjetter på at politikerne anita nyholt sier vi skal stryke blir støttet av kriminelle organisasjoner, håper ikke de vet det, men jeg tror nesten de er det.. kanskje også manipulert og dermed til en viss grad kontrolert.. ekle tanker..

politikerne anita nyholt sier vi skal stryke, og støtte
Sist endret av Novice; 4. oktober 2012 kl. 14:41.