View Single Post
Sitat av Lonelycrab Vis innlegg
Føler bare for å få ut litt hat. så ferdig filmen "Grovt skadeverk" og blir rett og slett irritert over såkalte "bombinga" eller hva det kalles. Ned tagger insiden av flere vogner med signaturer ser bare jevlig stygt ut. og hva er hensikten med og kaste bøtter med maling over tog vognene egentlig ? ser ikke helt hva dere skal fram til med det. forstår at "bombing" og signaturer over alt skal gi "rep" men for de fleste i norge er det bare en tilfeldig stygg krussedull. no offence til dere graffiti/taggere/bombere eller hva dere er, men dette er bare mine "10 cents" om saken.
Vis hele sitatet...

Du må ikke glemme at det er store forskjellder på "tagging" og "graffiti". Der jeg kan være svært enig med deg i at tagging ikke er noe spessielt pent å se på, må jeg også si at det er derrimot ikke grå vegger og/eller slitne vinduer/t-bane seter heller. når det kommer til "bombingen" er dette en form for kreativitet og skal ikke fnyses av. selv om jeg ikke personelig liker Edvard Munch betyr det vel forsåvidt ikke at det ikke er kunst, eller at enkelte mennesker ville gitt en arm for å ha et maleri i stua. Alle mennesker har en egen smak når det kommer til kunst og dekorasjon. Hovedpoenget er vel som sagt at mennesker har forskjellige interesser og meninger, å så lenge det ikke skal ha noe rellevant skade på veggene/togene så mener jeg de skal få gjøre som de vil.

Ps. Jeg kan se at påpekte eksempel passer dorlig til saken, men kom ikke på noe bedre i slenge.