View Single Post
Sitat av Tothep Vis innlegg
@Eastvalley
Hadde du blitt sparket fra jobben hadde du hatt helt andre rettigheter.
En annen ting med NAV er, de har IKKE opplysningsplikt. Så du må grave det fram av dem. Du har krav på penger som alle andre. Men du må bare finne det riktige sprøsmålet til dem.

Nav er noe dritt. Vet det selv pga. samboeren som har MS. Hun tok kontakt med advokat som hjelpte henne med hvilke krav hun hadde. og det var mange, feks. stønader, hjelpemidler og gratis bil. Dette sa ikke nav noe om når hun var i møte med dem ang. hjelp. Hun spurte tilogmed hva kan dere gjøre for meg. og svaret var ikke så mye. DU må vite hvilke krav du har, da får du nesten alt.
Vis hele sitatet...
Men hva f*en skal jeg gjøre da jeg har prøvd utallige ganger å forklart dem situasjonen min..? Jeg er aktiv jobbsøker og har flere cv'er der ute en jeg har kontroll på snart?:Sn som han andre her sa, Forventer du at nav skal betale penger til noen som sier opp jobben sin? Jeg forventer nav skal prøve å forstå situasjonen å gjøre det de kan får å hjelpe! Selv om jeg kansje gikk feil fram med å si opp jobben før jeg snakket me nav vil det da si at jeg ikke er verdig å få hjelp? Jeg er ikke en snylter. jeg VIL jobbe! men situasjonen jeg står i nå så har jeg jo ikke mulighet til det å økonmien min raser ner rundt meg.. Jeg synes ihvertfall ikke det er rettferdigt. trodde nav har mål om å hjelpe personer..