View Single Post
Jeg har ett par ting å si om nav. Jeg er 21 år å har vært fast arbeidstaker med stødig inntekt å skatte avdrag i 3 samenhengende år. Jeg har vært plaget med en vond rygg i 2 år nå men arbeidet jeg utførte var tungt så jeg har hele tiden tenkt at jeg bare måte bite i det. Så kom den dårlige nyheten, Jeg ble diagnosert med alvorlig scoliose i ryggen (skjev ryggrad)

noe som gjør tung belasting for ryggen veldig smertefull. Firma'et jeg jobbet i er ett veldig lite firma å avdelingen jeg jobbet på var vi bare 2 personer. Så dvs visst jeg ble sykemeldt ville arbeidskraften blitt halvert med 50%. Å pga permiteringer innenfor firma å div så kom vi fram til konklusjonen at jeg ikke ville klare å være i bransjen lengre med ryggen min. Men det vi gjorde var at jeg ble enig med sjefen om at jeg sa opp selv så det ville være en benefit for meg ved senere jobbsøking.

Tror alle vet det er bedre å fortelle du sa opp fra den gamle jobben av personlige årsaker en å bli sparket. så det var slik vi gjorde det.. Jeg var på nav lokalet å forklarte hele situasjonen å hadde med meg lege erklæring og alt i samen. Å nå har det gått 2 måneder å jeg har fått totalt 386,- av nav. Jeg har like mye utgifter som den vanlige normann å nå har jeg snart brukt opp alle spare pengene jeg har bare får å overleve å kunne betale utgiftene så jeg ikke havner i inkasso problemer. Noen her som synes dette er rettferdig for meg? Denne måneden går det slutt på sparepengene mine.. å jeg aner ikke hva som skal skje nå. Er helt seriøst rett før jeg begynner å forberede meg får ett liv på gata. Si va dere vil om nav men de har iallefall sviktet meg KRAFTIG.
Sist endret av Eastvalley; 23. februar 2010 kl. 12:20. Grunn: Fordi