View Single Post
Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet på dagen. så nå betemmer jeg at fra og med NÅ så skal du ikke ta drugs igjen du må bare bestemme deg og finne ut hvorfor det er så viktig. Hvis du ikke har en korktavle kan du dra ned på feks staples og kjøpe en. så tar du masse bilder av alt som gjør deg glad (utenom rus) og lager ett lite alter ish med ting som betyr noe for deg. Så du daglig kan få en påminnelse på hvorfor du må være så streng med deg selv og ikke skli ut.

Jeg hadde også begynt med en sport. Start i ett oldboys-fotballlag eller begyn med klatring eller noe annet du har en interesse for. noe aktivt som du hvis du kjeder deg eller at du kjenner at du blir keen på rus, kan gjøre.

ellers hadde det vel vært en lur ting å dra ut på byen og stifte nye bekjennskap utenfor rusmiljøet. dra på en kafe feks ?


Jeg har aldri tatt noen form for ulovlige stoffer så jeg kan ikke helt sikkert si hvordan det er å prøve å bli clean. Men jeg tipper det er noe av det samme som når jeg ville gå ned i vekt Godteri og mat generelt var veldig fristende. Men jeg hadde bilder av både idoler ( gutter/menn med kropp som trekker lots of chicks ) men også bilde av noen av de chicksene jeg ville imponere. ( min kjærste ++ :P )
Det hjelper å få en påmindelse på hvorfor man gjør som man gjør selvom det suger ballestein i øyeblikket.

å skrive log / dagbok tror jeg også kan være en fin ting



Og så kan jeg gi deg mitt telefonnr og så hvis du sklir ut så kan jeg komme å banke deg opp



men, som sakt jeg har ikke erfaring med avrusning men bare å miste vekt. men jeg tror det er fellestrekk. bare at avrusning krever en del mer. men man får nok en del mer også.

lykke til!