View Single Post
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Satan du er flink og finne fram til flinke folk..derek er kanskje en av de online guruene jeg regner som mest kunnskapsrik av dem alle. Han har også et veldig bra syn på steroider og jeg har til dags dato etter å ha fulgt han fra starten ikke vært uenig med han om noe. Ikke som jeg kommer på allefall.

Hør med han om hcg og clomid.

Jeg var en av de største importørene av steroider for et 10år siden og fulgte opp hundrevis av brukere.
De senere årene har jeg fortsatt og lese. Tok i ettertid en vitenskapelig utdannelse hvor jeg lærte og tolke forskning bedre i tillegg til basic om det endokrine systemet. (samme som legene har i sitt pensum) ikke at jeg lærte noe nytt akkurat.

Noen av de jeg fulgte opp for 10år siden fikk problemet fordi dem tok kontakt med oss forseint eller ombestemte seg om valget sitt med et livslangt løp på eksogen testosteron, som heller ikke følger den naturlige bølgen av testosteron nivå gjennom døgnet som naturlig testosteron produktsjon har. Dette vet vi ikke vet helt effektene av. Min tanke er at det er grunn for at kroppen vår er som den er.

Hos flere fikk vi løst problemet selv etter 2år med lavere testosteron en du har.

Da jeg etterhvert gravde meg dypere inn i vitenskaps litteraturen fant jeg allefall over et par publiseringer som også viste at dette kan fungere for noen selv etter lang tid.

Jeg mener at du ikke har særlig å tape på det.

Viss du snakker med Derek hadde jeg satt sykt pris på om du tok opp de tingene jeg sier forså poste svaret her.

Handsdown han er sannsynligvis flinkere en meg. Karen er sjokkerende smart.
Vis hele sitatet...

Hei igjen, her er et klipp av Derek hvor han prater om Clomid only therapy
https://youtu.be/0oMoUEtaqbg?t=550

Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
S-SHBG S-Testosteron, kan noen hjelpe meg med en forklaring på dette? Skal ta blodprøver og lurer på om dette er tilstrekkelig i forhold til testosteron oppstart?
Vis hele sitatet...
SHBG binder opp den totale testosteronen i kroppen, jo høyere din SHBG er jo mer binder den opp av din totale S-Testosteron dermed er det den frie testosteronen som er biologisk tilgjengelig som virkelig betyr noe
Sist endret av Hoan19; 15. desember 2020 kl. 18:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.