View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Endelig bruk for all driten jeg følger på snapchat!
Dette går vell under offentlige personer, og ikke doxing.

Ida(Satanvloggis) er hun 18 år gamle som tok OD med typen, der han døde og hun overlevde. Etterforskes vell for å etterlate han i hjelpeløs tilstand eller noe slikt.
Hun har selv stått frem på story med at det er henne i artikkelen. Og er nok den mest destruktive av de jeg følger.

Hun er av de som selger videoer for hundrelapper, og har perioder også solgt kroppen for ikke så mye mer. Blir utestengt jevnlig, men kontoen er for øyeblikket Satanvloggis.
Alkoholiker med mye piller, mdma og hasj. Har gitt opp å bli rusfri allerede, etter hva jeg har forstått.
Nye kjæresten hennes er Eskilgraarud på snap.

Chris Ruben(Chrisruben420) er primært stoner, men med mye fyll og dumskap. Har reist til syden for å røyke blunts.


Herman(Rawist) er en bergenser som har vært på pillekjøret, dratt på seg dommer, uvenner og diverse problemer. Nå vært på avrusning i noen måneder med kompisen, og virker som det går greit.

Elida(Elidaav) er en annen tidligere instuvlogger som har skjerpet seg. Tilsynelatende kun alkohol det går i. Blitt Onlyfans famous(?) og skal ta rumpeoperasjon, BBL.

Er også noen rene instutisjonsvlogger som stort sett bare er rolig om livet på instutisjon, mye klaging og missnøye. Plutselig stikker de av og blir borte en stund. (Instu.jentene, Cringerina)
Vis hele sitatet...
Ida??!!! Hun tynne som selger nudes? Var glad i amf? hva faen skjedde? overdose på hva?

Det er snakk om hun som var sammen med han dealeren som solgtge for det meste amf var 21 om jeg husker riktig?
Sist endret av vet_ikke_jeg; 30. november 2020 kl. 16:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.