View Single Post
Sitat av Defending Vis innlegg
Mitt kosthold er slik at jeg nå for tiden og minst 2 uker frem bare spiser pannekaker. Andre ganger er det bare pølse i brød av billigste sorten i flere uker. Slik er mitt kosthold, dessverre.

Grunnen er mye utmattelse, dermed utrolig liten energi til å gjøre noe som helst og pga. Økonomi. Og jeg har aspergers. Folk med aspergers foretrekker å holde seg til en fast ting om gangen, å bryte dette mønsteret og gå over til flere ulike ting er veldig frustrerende og kan minne om å nekte å følge tvangstankene og tvangshandlingene du har. For de som har det - OCD som diagnose, altså. Ikke for dere som har det generelt sett uten særlig angst når dere ikke følger dem.
Vis hele sitatet...
Du har sure oppstøt, utmattelse og lite energi fordi du lever på pannekaker og pølser i brød. Kostholdet ditt påvirker deg på mange flere måter enn du er klar over. Skjønner at det er vanskelig å bytte kosthold, men du er enten nødt til å endre kostholdet eller leve med konsekvensene. Det er vanskeligst i starten, men når du først har endret spisevanene dine til det bedre er det vanskelig å gå tilbake.