View Single Post
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Det har blitt stoppet. Politiet kontaktet. De har grunn til ransakelse.

Det som har skjedd.
Vis hele sitatet...
Dette.

Ja så klart dem har lov til razzia uten forvarsel, hadde ikke vært noe poeng med razzia om de sa fra først og folk fikk tid til å hive ut dopet/våpna/input ulovlighet.


Sitat av knipsern90 Vis innlegg
Skjønner, men allikevel merkelig. Alltid fått mine pakker etter svært kort tid.

Aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre videre her.
Vis hele sitatet...
En gang går det gæli. Bare en gamble om det er første bestilling, fjerde bestilling eller tjuende bestilling.

Er det små mengder ringer dem deg igjen seinere å ber deg komme inn til avhør. Da kan du slippe unna med forelegg eller betinga dom kanskje. Er det store mengder sitter du i saksa. Forvent at dem kommer uanmeldt å arresterer deg ila en ukes tid, din oppgave i mellomtida er å finne ut hvem du vil bruke som advokat. Hvis du kan skylde på tilfeldigheter så gjør det men høres ut som at du har blitt tatt på ca fersk gjerning i og med at dem har funni pakke adressert til deg, og funni mer hjemme hos deg er det ikke akuratt troverdig å si at den sendinga ikke er din. Det er mulig dem har holdt øye med deg allerede fra tidligere sendinger.

Sitat av knipsern90 Vis innlegg
Takker for svar.

(Foreløpig) siste spørsmål fra meg: Når jeg kommer hjem imorgen, hvordan kan jeg se om de har vært der? Vil hele leiligheta være endevendt? Har de tatt noe derfra?
Vis hele sitatet...
Etter en razzia ligger ting som regel strødd utover, dette ekke folka som rydder etter seg. De har tatt dopet såklart og sannsynligvis pcen din om det er en alvorlig/stor sak.

Vil si det viktigste for deg nå er å beholde roen, prøv å ikke få noia i ditt eget hjem eller gå rundt å uroe deg, det hjelper ikke på noe uansett., Ikke ta noen rusmidler før du veit hva som skjer igjen og ikke bruk telefonen til kriminell kommunikasjon, og ikke få panikk. Du sier at det er små mengder så dette går nok helt greit!
Sist endret av celtseus; 14. august 2019 kl. 05:58.