View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå vet ikke jeg hvordan heroin ble et tema for vennene dine. Men om det er noe de kun snakker om ville jeg holdt meg unna for nå. Om du kontakter politiet ville jeg nesten sagt at du ødelegger mer en du fikser. For meg virker det som om dette er noe som er mer et samtale tema enn noe som vil bli virkelighet i nær fremtid, kanskje noe de bruker for oppmerksomhet eller for kødd? . Har selv venner som har blitt "tystet" på som har mistet alt av forhold med familie venner osv. Det som også kan forværre situasjonen er jo rulleblad osv i ung alder selv om jeg er klar over at politiet ofte tar "førstegangsforbrytere" med en advarsel og pissing. Så mitt tips er at så lenge du ikke hører noe om at noen har skaffet det og skal ta det i nær fremtid så ligg unna og la dem ha det gøy med party-dop og weed. og om de med tiden bestemmer seg for å gjøre dette ville jeg kanskje snakket med foreldre, om det er mulig uten å ødelegge familier. Men for nå ville jeg holdt politiet så langt unna som mulig. I verste fall blir det institusjon og hele pakka.