View Single Post
Jeg er helt med på å spytte penger inn i crypto! Men hvor skal man låne penger da? Søkte forbrukslån i Sbanken. Det fikk jeg, men da er det ikke lov å betale tilbake lånet når man ønsker. Man kan kun forlenge løpetiden. Virker veldig umoralsk, synes muligheten til å avvikle forbrukslån burde vært lovfestet. Men det er en annen diskusjon.

Hva gjelder reglene i lånekassen så ska jeg være enig i at det på sett og vis kan se ut som jeg har bedre økonomiske betingelser enn andre studenter da jeg eier en leilighet. Problemet er bare at leiligheten er i et område der det er umulig å få solgt, og leien jeg får inn er så lav at jeg taper ca 2000 kroner hver måned når alle utgifter er betalt. Så akkurat i dette tilfellet har regelverket slått ut feil...

Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Hvorfor mener dere at staten skal betale for skolegang når dere har penger selv?
Vis hele sitatet...
Personlig mener jeg kanskje at unge mennesker ikke burde straffes for å ha spart opp litt penger til bolig isteden for å kaste dem vekk. Burde kanskje vært et unntak når det er snakk om en liten leilighet el. Skulle tro det var bedre for AS norge at folk tok ansvar for egen bosituasjon isteden for å kanskje kaste vekk pengene
Sist endret av Greenthumb; 18. november 2018 kl. 18:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.