View Single Post
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
736
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Nå er det ikke snakk om at det har kommet ut en video på youtube med 20 pixler som Kaizen prøver å overbevise oss med heller da.. Det er faktisk 3 høyt dekorerte menn fra marinen og etterettningstjenesten i USA som vitnet om dette under ed foran kongressen.
Det burde være mer troverdig enn en video "med 20 pxl"

Fortsett å tre lua nedover ørene og ikke være motagelige for ny informasjon skeptikere, så kan jeg og Kaizen ha en åpensinnet diskusjon om temaet heller.

God helg
Vis hele sitatet...
Det er fremdeles ingenting nytt, "prominente" figurer har kommet med hemmeligheter siden 50-tallet. Og hva er fellesnevneren? Ingen håndfaste bevis.

Noen påstår de har sett det ene og andre, og så snakkes bare om og om igjen den/de som så noe og hva de så.

Med mindre de kommer med noe håndfast så blir det bare ord mot ord.

La oss si de har noe biologisk materiale, som analyser viser aminosyrer eller proteiner vi aldri har sett før. Eller kanskje enda mer ut på vidda: en annen måte enn DNA å lagre informasjon på.

Eller en legering vi aldri har sett før, komposittmateriale med imponerende fysiske egenskaper.

NOE håndfast, ikke bare ord, for jeg har bare fått servert ord siden jeg begynte å studere UFO fenomener sånn fra 95ish og jeg er stappe mett på løgner nå.