View Single Post
Sitat av magnet Vis innlegg
dude what? du har synset deg fram til utenomjordisk livs atferd nesten helt ubegrunnet med såppas høy selvtillit men kritiserer andres logikk og kritisk tenkning xD
Vis hele sitatet...
Ja, ved å forsøke å sette meg litt i skoene til eventuell utenomjordisk liv. Det at vi ikke har fått besøk av romvesner (ikke som er blitt bevist iallefall) er f.eks. En grunn til at jeg havner på konklusjonen om at vi sannsynligvis ikke er en planet som er spesielt interessant å besøke.

Jeg vil ikke si at jeg sier det med høy selvtillit, er garantert mye jeg tar feil om. Men det er slik jeg tyder det.

Er først og fremst personer som trådstarter jeg kritiserer. Altså personer som tar alle UFO videoer og bilder som bevis på at vi er blitt besøkt av romvesner. Helt uten å engang ville vurdere eller stille spørsmål ved om det kan være noe helt annet.

Som oftest er det også slik at når de skal komme med kilder så er det beste de har å komme med youtube videoer og lignende. Er f.eks. Aldri artikler hos nettsteder som forskning.no der man undersøker muligheten med faktiske bevis og ikke bare henviser til utsagn fra forskjellige personer som mener det samme som de selv uten å egentlig være villig til å vurdere andre muligheter.
Sist endret av einsteindragon; 20. mai 2022 kl. 21:32.