View Single Post
sneipen's Avatar
Trådstarter
Javell, da får du gi meg offerrolle vis det kan få tråden til å slutte å fokusere på meg, sette meg i bås, og kreve bevis for noe jeg enda ikke vet hva er... Samtidig ignorere det jeg skrev, fortsette med å sette meg i en bås, eller side. Da det er 2. Hemelig våpen, eller aliens fra annen galakse.

Synes egentlig det er morsomt at viss det er hemmelig teknologi, så er det nice and dandy.
Mtp, hva type teknologi og energi som må til for å fly slik som det blir rapportert.
Det er såpass mye data i offentligheten, så viss det er selve fenomenet jeg må bevise. Tror ikke det er mulig, viss man enda mener alt er bokeh, ballonger, osv.
Viss man ikke tror det foregår misinformation kampanje for å lure folk.

Kan kan legge til, argumentet med det bare er videoer av elendig kvalitet mener jeg er udatert. Jeg er klar over cgi, trickery. Men det er urimelig å mene alt må være fake. Amatører som er eksperter, som lager effekter så troverdige at selv A-filmer hvor store summer har blitt brukt på cgi, osv ikke kan måles opp med. Det eksisterer videoer som er langt bedre enn hva som ble sluppet av myndigheter i usa.
Jeg er mer interessert i å diskutere hendelser, viss det er nok interesse. Jeg er ikke interessert i å måtte bevise de få påstandene jeg har kommet med, da jeg har lagt til videoer der jeg vet ene journalisten har beina plantet på jorden. Men for all del, man kan alltid finne noe å kritisere, så alt kan ignoreres.
Jeg har og linket til video der jeg mener 2 personer er kvalifisert, hvor dem er innom hvorfor jeg anser det som problematisk med det er hemmelig teknologisk fremskritt som blir holdt skjult da det er våpen som er høyeste prioritet.
Som ikke f.eks kina eller russland også er interessert i fenomenet, og har sikkert fått tak i mye mer data ifra amerikanske myndigheter. I og med dette fenomenet har pågått ihvertfall siden 1950 tallet, tror dere vi har hatt fartøy som kan fly 70-80k fot, til overflaten på under ett sekund?
Har vi fartøy som kan kan fly, dukke under vann i voldsomme hastigheter og mest sannsynlig fly over atmosfæren?
Eller, mener dere alt som tyder på det er "konspirasjon" eller propaganda/fake news?
Mener dere folk som påstår å ha fått helseskader, mest sannsynlig pga stråling lyver, en konspirasjon?
Mener dere alle hendelser som er rapportert er konspirasjon, svada?
Og, skulle det vise seg teknologi som ikke usannsynlig er revolusjonerende har blitt holdt skjult, og fortsatt klassifisert?
Hvorfor, og hva mener dere står bak hendelser som har kommet frem i det offentlige, og hvordan er en konspirasjonsteori som går ut på hemmelig teknologi ett bedre utgangspunkt? Viss man ikke aviser alt, ignorerer det som f.eks skaper problemer med mick wests teorier?
Ikke misforstå, har ikke noe vendetta mot mick west. Men, hypotesene han kommer med er langt ifra så perfekte som noen virker å mene. F.eks han ignorerer en del. Går stort sett 100% ut ifra en video og ignorerer det som er utenfor.
Det som kan påståes med relativt stor sikkerhet, selv myndigheter selv innrømmer er. Det har blitt registrert fysiske objekter, de virker å kunne håndere alle medium, de flyr i enorme hastigheter uten å brenne opp, eller lave lyd, g kreftene er ekstreme, og. Vi vet ikke hva det er. Hva .e er du er feil?
Jeg har ikke akuratt sagt noe som er hemmelig, eller krever voldsom research for å bekrefte eller avkreftet. Man kan f.eks sjekke ut høringen den hadde. De kom ikke ut med ny informasjon, men de er innom det som blir tatt opp her, viss man ikke ønsker å sjekke ut noe av de andre kildene jeg linlet til.
Uansett, viss tråden ikke forsvinner iløpet av ett par dager, hadde det vært interessant å diskutere hendelser istedenfor hva det er. Jeg tviler på noen her kan påstå å vite hva det er, eller hva det ikke er. Diskutere hendelser vil det ihvertfall være mulig å danne seg ett bedre bilde mtp det er ikke en topic media håndterer på ett godt vis.
Virker som dem utelukkende fokusere på Nimitz, tic tac og triangelen/bokeh vidoen.
Brazil har opplevt mye rart, hvor folk har fått helseproblemer til dødsfall i forbindelse med "fenomenet".. Mener det er enn av grunnene de påstår de vil ha høring, og forhåpentligvis offentlig data som kan plukkes fra en annen.
Men det er min ubetydelige mening.