View Single Post
sneipen's Avatar
Trådstarter
Igjen det er DU som har lagt føringen på hvordan dine meninger skal tolkes. Dette er heller ikke den første gangen du gjør dette, så spar deg for offerrollen.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde du hadde fått med deg, hvor interessert crew og forumledelsen er i slike tråder. Men svaret fra MeTheWall svarer egentlig på denne "interessen", eller mangel på sådan. Så nei.
Vis hele sitatet...
Viste ikke jeg var offer. Sier du fokuserer på meg, du gjør det jeg sa, igjen..

Det er faktisk siden som påstår dette er noe fra en annen plantet, annet solsystem eller en annen galakse, som sitter med bevisbyrden for en slik påstand. Det er slik en normal diskurs foregår, og ikke prøv å dytt bevisbyrden din på andre!.. Det er også slik i en vitenskapelig diskurs også. Den som kommer med en påstand, må også bevise denne påstanden.
Vis hele sitatet...
Hva er det jeg må bevise? Og hvordan?
Ikke gi meg mer intensjon eller meninger jeg ikke har, påpeke du gjør det betyr heller ikke at jeg er "offer" for å fortsette i samme spor så tråden handler om hva du mener jeg mener..
At jeg sier jeg synes det er merkelig, usannsynlig vi har hatt teknologi som muliggjør hva som blir observert, siden andre verdenkrig betyr ikke at jeg må vite noe som helst. Jeg er usikker på hva du er så uenig med meg i, mener du dette er nytt fenomen? At det foregår cover up, som har foregått siden hvor lenge?
Eller er du enig i at brazil skal ha høring?
Er du uenig i at det foregår en overklassifisering, som har en negativ påvirkning?
Mener du personen i videoene jeg linket til lyver, vet ikke hva dem snakker om, fake news, konspirasjonsteori?

Du er så opptatt av meg, jeg vet egentlig ikke hva du mener jeg må bevise. Og mtp, du har sikkert ikke sjekket en video jeg har linket til mtp. du referer til dårlige videoer. Uten å egentlig si hva det er i videoene jeg har linket til du reagerer slik på. Eller du har ikke sjekket ut 1, pga det er viktigere å prøve å "sette meg på plass" ved å igjen si jeg må bevise det må vær rom vesener ifra annen galakse? Pga, det er kun 2 sider. Menneskelig teknologi, naturlig Vs rom vesener ifra annet solsystem.
Hersketeknikk kombinert med utropstegn er ikke spesielt vitenskaplig, vitenskapen f.eks ut på å komme med en bedre teori, evt vise svakheter i en hypotese. Ikke gi intensjoner, meninger for å prøve å motargumenter meninger du mener jeg må ha da jeg skrev hvorfor jeg mener alt ikke kan forklares med hemmelig teknologi. Samtidig som jeg legger ut video hvor dem prater om emne, istedenfor å skrive en vegg tekst, eller linke til x artikler eller dokumentasjon eller evt. linke til en video der det påståes det som blir filmet er ikke juks og fanteri, og bildekvaliteten er langt bedre enn hva pentagon har sluppet. Det er verdt å nevne, dette er globalt fenomen. Ikke bare usa.
Du kan heller skrive hva du mener, du får evt forholde deg til hva jeg skreiv.

Jeg kan spør deg om en ting, mtp du fokuserer på det. Hvorfor MÅ det være umulig at en annen sivilisasjon har utviklet teknologi som muliggjør å kunne reise enorme avstander? Vi har teorier selv hvordan dette kan være mulig i praksis, matematisk. Ikke i praksis, ikke offentlig ihvertfall. Hvorfor er det så usannsynlig i praksis, så usannsynlig det er umulig.
Ikke misforstå.. Jeg sier ikke jeg tror det, men jeg tørr å mene vi har en arrogant holdning. Som hver generasjon, virker det som vi tror å vite alt. Helt til noe stukker hull i x dogma, det er alltid sjau i begynnelsen. Men, så blir det normalisert og akseptert. Så, sett bort ifra vårt eget syn på oss selv, or realiteten vi er en del av.
Hva gjør hypoteser som involverer umenneskelig intelligens "umulig" og så absurd det er nesten forbudt å tenke tanken. Det virker som dette er hoved argumentet ditt.. "Det kan ikke vær. Så derfor er det ikke." Men kan du bevise at det er så umulig så du virker å mene?
Igjen, betyr ikke at jeg tror på rom vesener i