Tråd: IV DMT
View Single Post
Trådstarter
36
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg henter antagelsene mine fra omtrent 18 år her på forumet, vi har hatt noen kjipe hendelser over tiden og med den lille informasjonen du har kommet med, og at du første post nevner at du har misbrukt forskjellige rusmidler så var det ikke lange steget å ta.

Dette koblet med at du bagateliserte infeksjoner som følge av injisering og en generelt gi faen holdning så fryktet jeg det værste.

Det er mye informasjon om DMT på nettet og i bøker, og jeg kan ikke komme på noen troverdige kilder har påstått at dette er noe lur idè å injisere på eget initiativ når det er en såpass kraftig opplevelse med andre inntaksmetoder, som oralt i ayahuasca og røyking.
Vis hele sitatet...
Sitter også igjen med en opplevelse av at røyking, eller i ayahuasca er ett bedre alternativ for meg. Injeksjon har jeg bare lest om fra enkeltpersoner inne på forskjellige forumer og Facebookgrupper, som dog sier at det er en veldig fin inntaksmåte! Men ser at det nok er lurest å ta det i en annen form, iallefall til en kjenner til effekten av det så er det jo eventuelt mulig å ta en ny vurdering, om jeg skulle ønske det. Takker for tips uansett, selv om det irriterte meg litt at det ble trukket så mange konklusjoner, men kan vel skylde meg selv for det da jeg ikke la til tilstrekkelig med informasjon!