Tråd: IV DMT
View Single Post
Hvis du plages med å få til å fordampe DMT enkelt og effektivt, så vil jeg anbefale min setup:



Har prøvd ett par forskjellige metoder før jeg settled med denne. Det er en latterlig enkel og effektiv måte å røyke freebase DMT på. Jeg bestilte Black Leaf Astronauts Mercury-bong fra en forhandler innenlands (200 kr ish). Kan sikkert bruke andre typer også, men jeg har kun erfaring med den og synes at dimensjoner, spesielt avstanden fra starten av den øverste bowlen til ristene er akkurat perfekt for å benytte seg av en GS 1 lighter (den som er avbildet i Paint-kunstverket mitt) på full guffe. Stoffet blir ikke brent fordi flammen når ikke helt til ristene, og det er varmestrømmen fra flammen som får DMTen til å forsvinne nedi ristene umiddelbart (uten å rene ut på andre siden pga antallet rister). Det er kun ristene som varmes opp og fordamper DMT.

Det er en one-hitter, så du får hele dosen i et stort trekk istedenfor å plages med å de berømte 3 tokes. Du tar altså en rolig og langsom innpust, rekker å sette fra deg bongen og kan konsentrere deg om å holde pusten så lenge du orker. Metoden ligner på Vapour Genie, men koster 1/8 del.

Glemte å nevne at man skal tilføre flamme gjennom hele innpusten. Og grunn til at jeg kan hevde at metoden er effektiv er fordi 30 mg er som regel nok for en breakthrough. Mange må opp i 50-60 mg for å oppnå samme resultat med andre metoder.
Sist endret av Stray Wanderer; 5. juni 2020 kl. 12:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.