Tråd: IV DMT
View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ironien her er jo at det første som står i den posten du linker til er følgende:

Han her tar jo ikke DMT intravenøst, han sier DPT kommer trwgere og varer lengre og velger derfor DPT i stedet.

Han sier altså i klartekst at dette er en dårlig idé og at man aldri må finne på dette om man ikke har god kunnskap om hva man driver med.

Hvorfor du har lyst å risikere livet ditt på denne måten er forbi meg, du har flere her som advarer deg om hvor farlig dette er, så vi kan vel konkludere med at du har fått advarsler fra flere hold nå, jeg håper bare du ikke ender opp som enda en overskrift om ungdom som dør pga bruk av "hjemmelaget" dop, slik uvitende journalister ofte fremstiller slike saker i mediene.

Men for diskusjonene skyld: Kan du gre ut om akkurat hvordan du tenker å gå frem med det praktiske? Hvordan tenker du å lage injeksonsvæske av n,n-DMT, du unngikk å svare på det her i det forrige innlegget ditt og du virker svært uforberedt på hele prosjektet.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke TS!
Jeg har lest rapporten. Og han injeserer jo 4-aco-dmt. Ikke det samme som N,N-DMT, i know.
Og det var ikke en oppfordring til TS om å fikse DMT og løpe på apoteket