View Single Post
Jeg har selv lyst på en del vekter, men det er jo svindyrt og ikke alltid verdt prisen mener jeg.
Vis hele sitatet...
Er det bare å bite i det sure eplet og innse at man taper en haug med penger på å handle? Når ting har normalisert seg etter kovid vil jeg jo sannsynligvis slite med å selge skivene brukt for en fjerdedel av prisen når jeg skal kvitte meg med dem i fremtiden)
Vis hele sitatet...
Kan man sette en pris på egen helse og velvære? Om du liker å løfte men ikke kan løfte nå pga corona så er det jo verdt det om du kan kjøpe det uten at du må gå sulten til sengs eller sette deg til med tiggerkoppen i sentrum?

Ting er slik de er. Vi vet jo ikke sikkert at gymmene åpner i juni. Så kanskje får du brukt settet i lang tid? Du hindrer jo tilbakegang og unngår kanskje å bli corona-veik og corona-feit? Tipper det er mange som merker at armer og ben føles som strenger av hyssing og som kjenner at livvidden øker og buksene krymper mes sofalivet blir mer og mer behagelig.

Har du råd og vet du klarer å piske deg til å faktisk bruke vektene så er det bare til å kjøpe, så unngår du kanskje å møte sommeren med hyssingarmer og innhul brystkasse
Sist endret av _abc_; 26. mai 2020 kl. 18:45.