View Single Post
Hun skrev en kort og kontret oppsigelse på sms, han svarte «har dere ikke en kontrakt på et år?» Deretter hadde hun gitt han hennes grunn til hvorfor hun ikke ville bo her mer og følte seg nødt til å si opp, deretter svarte han «ok». Så hadde de ikke noe mer kontakt på 2 mnd, før nå. Jeg vet dem hadde tett dialog mens hun flyttet, men han ringte meg oppi det hele og lurte på hva planen var videre. Jeg svarte at planen var at jeg også skulle flytte, men det ble uaktuelt.

Men opp i alt, så ber han meg altså nå skrive en skriftlig oppsigelse siden vi ikke finner noen løsning. I min oppsigelse nå skriver jeg at jeg henviser til vår samtale hvor jeg, som avtalt sier opp mitt leieforhold i ...gate. Han svarte ikke og når jeg etterspurte bekreftelse så svarer han «må se igjennom noe først så får vi se». Hvor lenge må jeg vente? Og med tanke på at det står skriftlig i kontrakten at den ikke kan sies opp i leieperioden, hvorfor ber han meg da skrive oppsigelse?��

Min aller første skriftlige oppsigelse var 17.09.
Sist endret av Amine123; 3. desember 2019 kl. 18:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.