View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Dette skjer lettere hvis en ikke har særlig livserfaring, utdanning eller introspektive evner. Har du introspektive evner så avfeier du raskt slikt ugress.
Vis hele sitatet...
"Psykosemesteren" slår til igjen... Påstanden din er helt bak mål. Psykose er en alvorlig sinnslidelse en ikke kan tenke seg ut av, og jeg vil tro at det har svært lite med mentale evner å gjøre hvorvidt man havner i en eller ikke. Trodde faktisk at en slik tråd ville få deg til å se anderledes på temaet.

Til ts: Hvorvidt typen din kan ha behov for profesjonell hjelp må du nesten vurdere selv. Når det er sagt så virker grunnene dine til å ikke ringe ambulanse litt, vel, dårlige. Om du mener typen din kan være til fare for seg selv eller andre er det særdeles egoistisk og kortenkt av deg å tenke på forholdet deres. Uansett så tror jeg typen din vil ha forståelse av valgene du har tatt når psykosen er forbi.

Vil bare avslutte med å si at jeg føler med deg tråstarter. Det er vanskelig situasjon du er i akkurat nå. Når dette er over vil jeg anbefale å tenke litt på hva for slags fremtid du ser for deg med typen din. Jeg vet du sier du elsker han, men det er begrenset hvor mye dritt man skal takle. Lykke til!