View Single Post
Visst finnes det informasjon som taler mot at gassing av jøder fant sted under 2. verdenskrig. Men så har man også all informasjon som taler for at nazistene drev med slikt under WWII. Det blir ikke presentert noe seriøst nok til at du kan få meg til å tro utrydding av jøder ikke fant sted under 2.verdenskrig. Til det er punktene som taler for at slikt skjedde alt for sterke og mange. Hvordan kan så mange, som tross alt overlevde opphold i konsentrasjonsleirene, holde på en så stor hemmelighet, sett at utryddelsen av jøder faktisk ikke fant sted? Hvorfor er antallet døde jøder i konsentrasjonsleire høyere enn ikke-jøder? Har jøder lavere tolleranse for tyfus? Nei.

Jeg har nå sett gjennom filmen til David Cole. Interessant nok, men det blir voldsomt mye "smått" som blir presentert, og lite sjokkerende fakta. Ok, nazistene laget ikke forbanna såpe av døde jøder og døra til gasskammeret i Auschwitz I er ikke funnet. Hva faen beviser det? At hele teorien om jødeutryddelse ikke fant sted? Nei.

Jeg har selv vært og sett Auschwitz I og Birkenau. Riktignok er det en god stund siden, men jeg mener å huske at Auschwitz ble presentert mer som en arbeidsleir og Birkenau som en leir der, om man havnet i den, var dødsdømt. Dette stemmer godt med hva Cole viser i filmen, og standarden på brakkene i de to respektive leire. Selv ble jeg ble direkte dårlig av å se og være i brakkene i Birkenau. Jeg tør ikke engang tenke på hvor forferdelig det må ha vært å bo i slike "hus" om vinteren når gradestokken viste 10-20 blå.

Det blir for tynt å si at enhver form for alliert bevismateriale er propaganda. I så fall kan man bruke akkurat samme lut mot materiale presentert mot jødeutryddelsene. Du er bare lettlurt, og har blitt offer for anti-semittistisk propaganda.

All in all, du burde skamme deg. Og du gjør meg kvalm.