View Single Post
Sitat av EmteX
Nylig så gjorde FN det ulovlig å "benekte", dvs. stille kritiske spørsmål som man ellers alltid gjør når det hersker tvil om noe, Holocaust:
[ http://www.adelaideinstitute.org/Dis.../holocaust.htm ]
Vis hele sitatet...
Om dette er riktig, er det uhyre tvilsomt. Jeg misliker lover som forsøker å kneble forskning om hva som hendte i de tyske leirene under krigen. Slike lover hører ikke hjemme i vår tid, og kan ja ganske riktig sammenlignes med lover som de som ble brukt mot Gallilei.

Hvem tjener på å lyve om Holocaust? I hvertfall ikke noen som risikerer 20 års fengsel, og har fått livet sitt ødelagt av Jødiske interesseorganisasjoner. Norman Finkelstein, en jøde hvis begge foreldre satt i Auschwitz, har noe viktig å fortelle i sin bok "The Holocaust Industry", eller "Holocaust Industrien" på norsk. Jeg er ganske sikker på at den kan hentes på nærmeste bibliotek. Mitt lokalbibliotek har den inne.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte denne her i høst, men har ikke hatt tid til å lese den. Får vel gjøre det i juleferien.

Og for alle dere som har vært i Auschwitz, her er noe som kommer til å virkelig sjokkere dere; en film laget av *trommevirvel* jøden David Cole, hvor han tar en tur i Auschwitz og viser alle tingene som ikke var inkludert i skoleomvisningen, slik som teateret og svømmebassenget. Han intervjuer også Dr. Franciszek Piper, direktøren for Auschwitz som innrømmer at gasskamrene ble bygd *etter* krigen, av kommunister:
Vis hele sitatet...
Jeg var i Auschwitz nå i sommer, og på omvisningen jeg var på la man ikke skjul på at gasskamrene ble bygget opp igjen etter krigen, siden tyskerne ødela anleggene da de trakk seg ut (snakker om Auschwitz II her). Da det var kommunistene som okkuperte Polen etter krigens slutt, er det vel naturlig at det var kommunistene som bygde de opp igjen. Hvem skulle det ellers ha vært?

Svømmebassenget så jeg ikke, men mulig jeg så teateret, det er jeg ikke helt sikker på. Uansett: hvorfor skulle det sjokkere om det stemmer at fangene hadde fritidsaktiviteter i Auschwitz I? Dette var ikke en utryddelsesleir (ikke primært i hvertfall), så det er vel godt mulig at man hadde tiltak for å dempe misnøyen blant slavearbeiderne.

En tegneserie som enkelt forklarer noen av de mest åpenbare fallgruvene om Holocaust; Tales of the Holohoax:
[ http://www.heretical.com/holohoax/index.html ]
(noen klager over at dette virker useriøst. Les da avsnittet under)
Vis hele sitatet...
Denne tegneserien er jævlig useriøs. Hadde glidd rett inn på vigrids nettsider.

Jeg har enda til gode å treffe en person som ikke har blitt nødt til å grundig revurdere alle sine syn på Holocaust etter å ha blitt presentert beviser fra begge sider:
Vis hele sitatet...
Dette høres utrolig rart ut. Tror jeg ikke noe på.



~Zorro