View Single Post
Jeg personlig vil si at du har ikke et rusproblem, det er alle andre som har en feil oppfatning om at narkotika er farlig og at dette er noe du må slutte med. Dette stemmer altså meget dårlig, for de fleste rusmidler finnes ikke giftige og er stort sett trygge selv etter mange år med bruk så lenge man doserer nogenlunde riktig.

Mennesker derimot, de er farlige de! De blander i alt mulig faenskap i dopet, sånn at folk dør. Så kommer disse kyniske rasshølene å krever penger ved å klippe fingre og andre helt sinnsyke ting. Så ikke la folk få lure deg, for folk flest skjønner ingenting. Lyver gjør de også, eller uttaler seg om ting de har bortimot null kunnskap om. Nei mennesker er sikkert det eneste man virkelig har behov for å unngå på denne planeten tror jeg...

Det er mange forskjellige steder hvor du kan søke deg til i rusomsorgen. Men nå velger jeg å tro at du er litt lik meg, og liker omsorg og frihet mer enn disiplin og veiledning, og da tenker jeg at kanskje Frankmotunet i Folldal kan være noe for deg. Alle jeg har pratet med som har vært der synes det var helt fantastisk. Der har du flott natur, samt rundt 70 huskyer som du skal stelle og bruke tiden din på. Tyrili har også mange andre behandlingssteder rundt om i Norge, så om du går inn på hjemmesiden deres så kan du lese mer.

Det finnes jo også et sted som heter Phoenix Haga som er litt motsetningen til hva Tyrili tilbyr. Jeg vet generelt lite om plassen, bortsett fra at de kjører et hardt løp med masse disiplin, sånn at enten føyer du deg eller så får du motgang ut av en annen verden. Jeg har også pratet med folk som synes dette var helt supert, og det var akkurat det de trengte for å faktisk bli nykter. For meg hadde nok dette blitt veldig feil tenker jeg, da jeg reagerer fort på autoritære mennesker, men for de som står løpet ut så skal det visst være en høy andel som faktisk klarer seg etterpå.

PS: tenkte ikke over at disse stedene kanskje ikke tar inn folk under 18. Det må du nesten søke opp, eller så kommer sikkert noen til å rette på meg ganske så snart.
Sist endret av tasmus82; 17. mars 2023 kl. 22:53.