View Single Post
Ikke for å skryte av Morgan, har veldig dårlig erfaring med andre modeller fra denne Norske instrumentmakeren.


Men. Morgan W01 SCE DLX Aacia

Jeg har sett litt rundt og det virker som om jeg kjøpte den siste utgaven som ble produsert av denne typen, det er 4-5år siden og den kostet da 7500kr i Morgan sin nettbutikk og den er utgått i deres sortiment, så da er det ikke mange nye modeller igjen av denne, men de jeg finner selges med en redusert prislapp, til 4400kr så raner du nærmest selgeren.
Min har vært med land og strand i flere år, den har tålt uhell den absolutt ikke burde ha tålt, den har rett og slett aldri skuffet.

Det er en 3/4 Western tynn kropp og buet rygg, jævlig sexy liten sak. Den har mic og tuner, i bag så passer den i hattehylla på flyet så du får den faktisk med deg som håndbagasje! Den buede ryggen gjør at du taper ikke så mye volume på at kroppen er så liten, det volumet den taper gjør den opp med at den gir en meget pen klang fra seg.

Jeg har tilgode og møte en musiker som prøver denne uten å bli litt jelly. "si ifra hvis du skal selge den".
Sist endret av Lyd-Same; 3. februar 2023 kl. 12:19.