View Single Post
har jobbet som renholder, produksjonsmedarbeider i industrien, DJ, lederstilling i fagforening, teknisk medarbeider innenfor helsesektoren og noe frivillig arbeid med ungdom i jakt og fiskeforening. Gikk handel og kontor den gang det fantes men ga meg etter 2'de året da jeg begynte å jobbe.

røyker litt til og fra noen ganger, hadde en kort periode i ungdommen hvor jeg "prøvde alt" bortsett fra heroin/LSD (glad jeg har sprøyteskrekk for å si det sånn ) og jeg tar meg en joggetur på kryddern hver 3/6 mnd.

det jeg angrer på er at jeg knipset en del og spiste noe flein i min korte ungdomsperiode, men bortsett fra det har jeg ikke hatt særlige ufine opplevelser med rus (hvis man ser bort ifra sjeldne små overjusteringer på krydder men det er vel kanskje å regne som en del av "morroa") så alt i alt kan jeg vel si meg fornøyd og tror ikke jeg stikker meg ut som en typisk druggie.

ps, jeg unngår med vilje å nevne hva jeg jobber med i dag, litt forsiktig skal man jo være også selv om internet er "anonymt" som så mange tror