View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må jo være lov og fortelle at noen ting ikke er aktuelle, kunne jeg tatt tingene med inn hadde jeg gjort det og ikke skrevet en post her på forumet. Forstår ikke hvorfor du en gang har tatt deg tid til og svare når du ikke klarer og sette deg inn i problemstillingen og heller skal komme med kritikk!
Vis hele sitatet...
Men kjære deg. Det var noen superenkle, lettløslige idéer av de to første innleggene, som hadde kostet deg så lite at det burde gått og gjennomføre. Istedenfor forteller du at det er umulig. Sette opp et spotlight er enkelt, tar kanskje noen minutter av Iivet, men det øker sjansene for at bilen står i fred betraktelig.

Dra med seg iPad eller skjule den i hanskerommet tar deg heller ikke så mange sekunder.

Naturligvis slutter ikke "narkisene" å knuse ruta når det ligger verdifullt utstyr der. Og de slutter hvertfall ikke om du IKKE gjør noe.

Jeg svarte fordi jeg hadde et greit forslag, i og med at ingen av de to første innleggene ga deg en åpenbaring. Og et kamera gir alle kriminelle en liten tanke, og kanskje velger en annen bil.

Og kanskje du heller kan fortelle oss hvorfor du er nødt til å la tingene ligge i bilen uten oppsyn? Så kanskje vi kan sette oss inn i problemstillingen din.