View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har datteren min hver tredje lørdag og har tidligere gått på urinprøver for å vise at jeg ikke ruser meg når jeg har hatt henne. Jeg sluttet på prøver nå i februar, men kunne ta det frivillig hvis jeg ønsket det - noe jeg ikke så grunn til, da jeg absolutt ikke er rusa når jeg har barnet mitt. Jeg skal ha datteren min nå på lørdag i 6 timer, og fikk plutselig telefon fra barnevernet i dag (har samværsplan via dem) der Forelder1 hadde ringt inn & sagt at det var ønskelig med en urinprøve for at jeg skal kunne ha datteren min på lørdag pga "en dårlig følelse". Jeg ruser meg innimellom, men det er ikke så veldig ofte & aldri offentlig eller i festsammenheng. Jeg tok speed i går og i mårrest for å ta igjen tapt jobb mens jeg har vært bortreist. Hva faen gjør jeg nå? Jeg kan ta prøven helt frem til fredag, så er det noe håp om at den kommer til å være negativ eller hva kan jeg gjøre?

Tok et drop i går på ca 0,3g klokka 8 på kvelden & et nytt drop i mårrest klokken 9 på ca 0,3g. Denne er sykt sterk & varer skikkelig lenge så trenger ikke mye for å være våken. Hva kan jeg gjøre for å få dette fortere ut av kroppen?
Jeg må til legen å ta prøven. Tidligere har de sendt inn til lab for utvidete prøver, men vet ikke helt om det er planen på fredag ettersom det tar lang tid før man får svar på disse. Har legekontoret prøver de får svar på med en gang for å påvise om jeg har tatt noe eller ikke? Eller vil de bli sendt inn til lab?

Trenger alt av tips og triks for å få det fortest mulig ut av kroppen. Og ja, jeg skulle kanskje ikke rusa meg - men gjort er gjort, og jeg vil ikke straffes med å få se datteren min enda mindre pga jeg måtte holde meg våken i natt. Jeg behøver ingen "det skulle du tenkt på"-leksjoner, vær så snill.