View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg er vaksinemotstander, men kun mot den nye eksperimentele RNA-teknologien, da langtidsbivirkningene ikke er kjent ved denne, og at det er problemer med dataene (se vedlagt klipp). Novavax er tradisjonell teknologi, og hvis den viser seg å ikke ha de samme problemene som gjorde at Astrazeneca ble stoppet i Norge, da skal jeg faktisk vurdere denne.

https://www.youtube.com/watch?v=6umArFc-fdc
Vis hele sitatet...
Blodlating er også tradisjonell teknologi, men det er ikke riktig å bruke det i enhver sammenheng for det.

Er det mulig å komme med andre kilder enn YouTube videoer på en halvtime?!?!



Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvis man er ung, under 50, og frisk er sjansen for å dø både med eller uten vaksine minimal, tallene viser noe slikt som 0.011% sjans å dø uvaksinert og 0.01 for vaksinerte i denne gruppen. Så det er minimalt, og da må man spørre seg om det er verdt det med tanke på mulige bivirkninger både kjente og ukjente langtidsvirkninger.

Men i gruppen over 50 år stiller det seg annerledes, her er risikoen mangedoblet 3-4%, så er man pensjonist er det klart at en burde vaksinere seg.
Vis hele sitatet...

Det er jo en grunn til at de vaksinerer alle. Før du stiller deg slike spørsmål burde du kanskje sjekke hvor vanlig bivirkninger av vaksinen er i forhold til COVID og bivirkninger det kan medføre.

Mange her som prøver å skjule sprøyteskrekk tror jeg.
Sist endret av knert1; 21. desember 2021 kl. 18:05.